Nr. crt. | Functia publica | Clasa | Grad profesional detinut | Compartiment | Grad profesional dupa promovare |
1. | Inspector | I | Principal | Compartiment Financiar - Contabil | Superior |
2. | Consilier - Achiziţii publice | I | Asistent | Compartiment Achizitii Publice | Principal |
3. | Inspector | I | Asistent | Compartiment Agricol, Cadastru si Urbanism | Principal |
Condițiile de participare la concurs/examen, îndeplinite cumulativ, conform art. 479 alin. (1) din actul normativ menționat mai sus, sunt următoarele:
- să aibă cel puțin 3 ani vechime în gradul profesional al funcției publice din care promovează;
- să fi obținut cel puțin calificativul ”bine” la evaluarea performanțelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
- să nu aibă o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile Codului administrativ.
Concursul/examenul se organizează în conformitate cu prevederile art. 126 alin. (2) și art. 127 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, la sediul Primariei comunei Budesti, menționat în antet, după cum urmează:
- dosarele de înscriere se depun în termen de 20 zile de la publicarea anunțului, respectiv, în perioada 28.06-18.07.2022;
- selecția dosarelor va avea loc în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;
- proba scrisă va avea loc în data de 27.07.2022, ora 12:00 la sediul instituției;
- interviul va avea loc în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.
Dosarul de înscriere va conține în mod obligatoriu, următoarele documente:
- copie de pe carnetul de muncă sau adeverința eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
- copii de pe rapoartele de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
- adeverința eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situației disciplinare a funcționarului public, în care se menționează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancțiune disciplinară, care să nu fi fost radiată;
- formularul de înscriere prevăzut în anexă.
Date contact:
- email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;
- tel:0262373669;
- persoana de contact si functia detinuta: Capolna Marioara – Mihaela, inspector superior in cadrul Primariei comunei Budesti, județul Maramureș.
PRIMAR,
POP SIMION