Hotărârea nr. 22 din 26 martie 2021

ROMÂNIA
JUDEȚUL MARAMUREȘ
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BUDESTI

HOTĂRÂREA NR. 22
privind instrumentarea dosarului tehnic pentru accesarea schemei de ajutor de stat, „Servicii de silvomediu, servicii climate și conservarea pădurilor”, Submăsura 15.1 „Plăți pentru angajamente de silvomediu din Programul” PNDR pentru suprafaţa de pădure aflată în domeniul public al comunei Budesti, judeţul Maramureş

          Analizând temeiurile juridice, respectiv:
  1. art. 120 alin. (1), art. 121 alin. (1) și (2) din Constituția României, republicată;
  2. art.3 și 4 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997;
  3. art.7 alin.(2) din Codul civil al României, adoptat prin Legea nr. 287/2009, republicat, cu modificările și completările ulterioare;
  4. 1 alin. (2), art. 3, art. 95 alin.(2), art.96, art. 98, art. 105 alin.(1), art.129 alin.(2) lit. c), alin.(4) lit.d), din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. art.10, alin.(1), alin.(2) lit.a,), art.12, art.17 din Legea nr.46/2008 privind Codul Silvic, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
          Ținând cont de:
  1. Ghidul solicitantului pentru accesarea schemei de ajutor de stat „Servicii de silvomediu, servicii climatice și conservarea pădurilor”, aferentă Măsurii 15 „Servicii de silvomediu, servicii climatice și conservarea pădurilor”, submăsura 15.1 „Plăți pentru angajamente de silvomediu”, PNDR 2014 – 2020.
  2. proiectul de hotărâre iniţiat de primarul comunei Budeşti, calitate acordată de prevederile art.136 alin. (1) ale Ordonanței de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. referatul de aprobare al primarului comunei Budesti, în calitatea sa de iniţiator;
  4. raportul compartimentului de resort din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budesti.
          Luând act de:
  1. avizul favorabil al secretarului general al comunei Budesti;
  2. avizul favorabil al comisiei de specialitate din cadrul Consiliului local
          În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
          Consiliul local al comunei Budesti, adopta prezenta:

HOTARARE

          Art.1. Se aprobă instrumentarea dosarului tehnic pentru accesarea schemei de ajutor de stat „Servicii de silvomediu, servicii climatice și conservarea pădurilor” aferentă Masurii 15 „Servicii de silvomediu, servicii climatice și conservarea pădurilor” Submăsura 15.1 “Plăți pentru angajamente de silvomediu” din Programul PNDR pentru suprafaţa de 1790 ha pădure aflată în domeniul public al comunei Budesti, judeţul Maramureş.
          Art.2. Schema de ajutor de stat „Servicii de silvomediu, servicii climatice și conservarea pădurilor” aferentă Masurii 15 „Servicii de silvomediu, servicii climatice și conservarea pădurilor” Submăsura 15.1 „Plăți pentru angajamente de silvomediu” din Programul PNDR 2014-2020, se va accesa altfel: - Pachetul 1- Asigurarea de zone de liniște – va fi propusă pentru suprafaţa de 1790 ha pădure.
          Art.3. Se împuternicește primarul comunei Budesti, domnul Simion POP si viceprimarul comunei Budesti, domnul Vasile DUMA, să facă toate demersurile necesare și să semneze toate documentele, angajamentele care se vor impune pentru accesarea schemei de ajutor de stat „Servicii de silvomediu, servicii climatice și conservarea pădurilor” Submăsura 15.1 „Plăți pentru angajamente de silvomediu” conform celor descrise mai sus.
          Art.4. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei se încredințează primarul comunei Budesti, domnul Simion POP, viceprimarul comunei Budesti, domnul Vasile DUMA si Compartimentul Achizitii publice, din cadrul Primariei comunei Budesti.
          Art.5. Prezenta hotărâre se comunică:
  • Institutiei Prefectului - judetul Maramures;
  • Primarului comunei;
  • Viceprimarului comunei;
  • Compartimentului achizitii publice;
  • Se aduce la cunoştinţa publică.

PRESEDINTE DE SEDINTA
Gheorghe BORODI
CONTRASEMNEAZA
Secretar general al comunei
M. NANESTEAN

CVORUM: 11consilieri, prezenti 10, pentru 10, abtineri 0, impotriva 0.

Budesti, 26 martie 2021
© 2018 Primăria Comunei Budeşti. All Rights Reserved.